Okey La! VIRUS di Facebook kian menjadi2.

sekian lama aku x post(bukan de orang kesah pon), hari ni aku trase nak bersenaman jari kat keyboard,

aku pasti ramai yang dah tau pasai virus kat FB IM skang nie. sameade sedar atau tak sedar2 je tentang kewujudan virus ni kan?

baru baru ni berberape kawan kat FB terpakse aku remove sebab mereke dah layan virus tu smpai nak kongsi2 kat aku .tpakse la aku menjauhkan diri dengan cara unfriend die :D

ok2..dah nak melalut plak.. heee.sory3.

tau kan ayat yang virus tu gune? tak pasti?? takpee.. aku kasi tunjok balik :D

VIRUS BARU KAT FACEBOOK !
PENERANGAN
1. virus tersebut tersebar melalui
IM dimana dia bermula dengan
chat
........."hi. how are you?"
2. kemudian korang reply pd chat
tersebut , dia akan hantar
"Wanna laugh? "
3. selepas korang reply , dia akan
menghantar kan
"It is you on the video ?)) want to
see?)"
4. then lepas tu , dia akan hantar
satu LINK & link tu laa VIRUS

Sebarkan Kepada Rakan2 Facebook anda !

ni link virus i2 hahaha

http://178.93.185.114/1477411359
http://178.93.185.114/14774113
178.93.185.114


.
mengikut IP yang diberi.

IP address [?]: 178.93.185.114 [Whois] [Reverse IP]
IP country code: UA
IP address country: Ukraine
IP address state: n/a
IP address city: n/a
IP address latitude: 49.0000
IP address longitude: 32.0000
ISP of this IP [?]: JSC Ukrtelecom
Organization: JSC Ukrtelecom
Host of this IP: [?]: 114-185-93-178.pool.ukrtel.net



. virus ini bukan skadar di facebook malah mampu memasuki sistem komputer korang!
ni gambar dari mangsa




pesanan kepada rakan semua :D
dilarang sama skali untuk melayan virus tersebut dan jangan klik sebarang link di facebook anda untuk keselamatan sendiri..
di kuatiri data facebook anda juga turut diserap kedalam virus dan diterima oleh pencipta virus tersebut.,
x faham ke =.=" nnti dorang boley dapat email ngn password korang dan gune seperti "hack" la.

Salam semua :D

No comments:

Post a Comment

no **** please