Okey La!! TAHNIAH SEPAH!! JUARA MAHARAJA LAWAK!!

Okey Okey.. hehe kali ni aku post sebab aku peminat setia SEPAH(bg aku la)
sebab harapan aku nak tengok sepah kalahkan jozan memang menjadi kenyataan!!
hehe aku terharu jugak tadi bile smpai part pengumuman.
Hah!!?? ade yang tak dapat tengok tadi!?
meh tengok kat sini :D

PERSEMBAHAN PERTAMA SEPAH


PERSEMBAHAN KE DUA SEPAH


Mase persembahan pertama tu aku tengah menguap sebab
mengantok tengok nabil(sory pminat nabil)
tapi bile start je 3 kepale ni buat lawak.
aku dah tak rase mengantok hehe
dan bile sampai je part umumkan siapa pemenang.
aku memang harapkan sepah tapi dok fikir pasal undian tertinggi.
aku kate Jozan. tibe-tibe sepah naik name sebagai pemenang!!! wuuaaahhh!!!
heheh

meh layan kat sini

PENGUMUMAN PEMENANG.



WUUAAAAHHH (terharu seketika)

okeylah.. suda mengantok heheh nak mimpi aku pulak menang hehe
eeehhhh!! lupe pulak.. sape yang nak layan Maharaja Lawak Episod Final by part.
usya Youtube mamat nieh :D (xtau sape owner,sory)

KLIK DISINI

2 comments:

no **** please